Thursday, January 27, 2011

MEM "FOLLOW" BLOG..

Tak pernah sebelum ni aku jadi follower mana-mana blog, walaupun blog yang memang tak pernah aku miss membacanya.

Tapi, buat kali pertamanya dalam sejarah, aku telah mem "follow" satu blog ni yang aku rasa sangat menarik dari segi pengisian kandungannya sejak aku mula membacanya lama dahulu. Dan yang lebih utama adalah cara tuan blog tersebut menyampaikan pengisiannya dengan bahasa yang sedap dibaca, tanpa carutan-carutan dan seumpamanya. (Err, yang bestnya dia satu negeri dengan aku hehe )

Ada cerita-cerita pengalaman belajar di oversea, kisah dolu-dolu beliau dsb.

Kalau sesiapa nak tahu benar tidak apa yang aku cerita tentang blog tu boleh check sendiri blog tu kat sini

Harapnya beliau terus dapat menulis di celah-celah kesibukannya itu.

No comments: